Samozřejmě, že nejen to vaše, ale všechny. Jenže ty, co mají EGR prý tak nějak méně. Nevím proč se mi to nechce tak nějak věřit. Tato zkratka je ze třech anglických slov, Exhaust Gas Recirculation a vyjadřuje vlastně podstatu této věcičky. Ona má za úkol vracet část zplodin zpátky. Ty pak opět vycházejí ven již méně škodlivé. Proto je tom to slůvko o recirkulaci, tedy recirkulace výfukových zplodin. Pokud chcete být přesní, tak Gas je anglicky plyn. Nám však nepůjde o přesnou definici a nemůžeme to zde ani do detailu technicky rozebírat. My se spíše zaměříme na to, když nám to celé dělá v autě neplechu.

Stává se to bohužel dosti často. Někdy je vina na straně majitele vozu, někdy prostě na celém tom zařízení. Jde totiž o to, že je to celé napojeno na počítač, který na to musí nějak reagovat. Pokud je vše v pořádku, prakticky o tom nevíme, pokud však dojde k nějaké odchylce, začne počítač posílat zprávy. Ty se pak objevují docela pravidelně a je na majiteli vozu, jak na ně bude reagovat. To rozhodně není dobré to ignorovat. Ono to v podstatě ani nejde, protože je to opravdu hodně vlezlé. A když dojde k nejhoršímu, auto vůbec nenastartuje. Což se stává vždy, když někam spěcháme, nebo když se potřebujeme dostat na hodně důležitou schůzku.

Ovšemže je zde řešení a není nijak složité. Jde totiž o to, provést něco s počítačem, konkrétněji s jeho softwarem. A to nezvládne jen tak někdo. Takový člověk musí vědět co je to softwarově vypnutí EGR. A to může být jen mechanik který na tyhle věci studoval a také vystudoval. Jo, v tomto novém motorovém světě se uživí v servisu i promovaný inženýr pro počítače. Ta je prostě dáno dobou. Pokud se provede tato operace, auto se ihned bude chovat jinak. A také to bude poznat, na to vemte jed. Objednejte se na tento zákrok pomocí odkazu v tomto článku. Klikněte na něj a on vás odešle k objednávce.